SEO-bureau
Ben je opzoek naar een SEO-bureau dat jouw bedrijf verder helpt? SEO boosters is geen bureau, maar kan je wel verder helpen.
Waarom een SEO-bureau?
Een SEO-bureau kan voor jouw bedrijf de SEO-werkzaamheden uit handen nemen. Je besteed hiermee de online werkzaamheden voor jouw website uit, zodat je zelf verder kunt met je bedrijf. Handig toch?



Geen SEO kennis
Je hebt als bedrijf geen kennis van SEO en wil dat een specialist uitleg geeft over de mogelijkheden en strategie.



Geen tijd
Je hebt geen tijd als bedrijf om SEO-taken op te pakken, wel ben je bewust dat het noodzakelijk is voor online groei.



Nieuwe manier
Je wil een nieuwe manier uitproberen om meer klanten en bezoekers op jouw website te krijgen.
Voor- en nadelen SEO bureau
Het inhuren van een SEO-bureau om jouw website te laten groeien heeft zo z’n voor- en nadelen.



Voordeel SEO-bureau
1. Een SEO-bureau inhuren is voordelig voor het MKB en grotere bedrijven die verschillende afzetkanalen hebben en niet alleen afhankelijk zijn van SEO als (nieuw) kanaal.
2. Sommige bedrijven vinden het daarnaast fijn als het gehele traject uit handen wordt genomen, zodat zij er zelf geen omkijken naar hebben.



Nadeel SEO-bureau
1. Het tarief voor het inhuren van een SEO-bureau is vaak hoog: €350 - €1500 per maand.
2. SEO-specialisten werken vaak voor 10 tot 20 klanten tegelijk. Het allerbeste resultaat voor jouw bedrijf behalen wordt dan lastig.
Waarom wij geen SEO-bureau zijn?
We zijn geen SEO-bureau omdat we met een beperkt aantal partners werken en hen kwaliteit/tijd geven. Wij vinden het belangrijk dat we transparant en open met elkaar samenwerken, logisch toch?



Focus
Om te beginnen vinden wij focus heel erg belangrijk, multitasken doen we om deze reden dan ook zo min mogelijk. Werkt fijner voor ons en levert meer resultaat op.



Prioriteit
Uurtje factuurtje? Liever niet. Wij nemen liever de tijd om per maand te bedenken welke werkzaamheden prioriteit hebben, en de ene maand is er meer te doen dan in de andere.



Eerlijk
Tot slot; geen valse beloftes. We kunnen simpelweg (helaas) niet iedereen helpen; door o.a. tijdsdruk of omdat andere kanalen op dat moment beter passen.